07

09.2018

20:32

A. Le Coq Arena uuenenud nägu

Eesti Jalgpalli Liidu (EJL) külastajatele hakkab kindlasti esimesena silma uus sissepääs ehk ekraanhoone, mis pakub senisest rohkem võimalusi suuremateks ja esinduslikumateks üritusteks.

Peasissepääsust paremal pool asub konverentsikeskus, mida mängude ajal kasutatakse ajakirjanike teenindamiseks. Konverentsikeskuse eesruum on piisavalt avar, võimaldades koondisemängude ajal mahutada meedia tööruumid. Muudel puhkudel kasutatakse ruumi konverentsikeskuses toimuvate ürituste tarbeks, peamiselt toitlustuseks.

Siseruumides on toimunud veel muudatusi, sealhulgas riietusruumide uuendamine, kuid üheks tähtsaks uuenduseks kõikide koondise mängude külastajatele on täiskõrged pöördväravad, mis on iga värava ehk sissepääsude 1–8 juures. 

Peale eeltoodu sai A. Le Coq Arena ka korraliku statsionaarse heli, lisaks on mõlema küljetribüüni kohale paigaldatud ekraanid. Ligi 100 000 eurot maksnud Tele2 ekraanid on 7x4 meetrit mõõtudega ning peaks staadioni teenima kuni 15 aastat. Ekraan peab vastu pidama nii pommlöökidele kui karmile kliimale 15 miinusest 40 plusskraadini. Kokku sai A. Le Coq Arena ainsana Eestis korraga kaks suurt ekraani. 

Lisaks on muutunud ka sektorite nimed. Idatribüünil on mitmed sektorid saanud nime jalgpalliliidu sponsorite järgi – A2 ja B2 sektorid kannavad LHV nime, A3 ja B3 sektorid on Rimi-nimelised ning neist veidi lõuna poole jäävad Nike A4 ja B4 sektorid. Sissepääsude ja sektorite vahel on lihtsam navigeerida tänu uutele viitadele.

Peasponsor

  • LHV

Suurtoetajad

  • Nike
  • A.Le Coq
  • Tele 2
  • Betsafe
  • Rimi

Toetajad

  • ABC Motors
  • Ramirent
  • FIFAA
  • Taisto
  • MyFitness
  • SIS
  • Baltman
  • Krausberg

Lennupartner

  • Nordica

Meediapartnerid

  • ERR
  • Õhtuleht
  • Soccernet

Partnerid

  • UEFA
  • FIFA
  • Kultuuriministeerium
  • EOK
  • Tallinn

Sotsiaalpartnerid

  • SPIN
  • SOS Lasteküla