08

01.2018

15:50

Jalgpalliliidu seminaril on fookuses sotsiaalmeedia

Eesti Jalgpalli Liidu (EJL) traditsioonilisel hooajaeelsel meediaseminaril on fookuses sotsiaalmeedia ja kohalike klubide näitel turundustegevuste planeerimine.

25. jaanuaril A. Le Coq Arena pressikeskuses aset leidval seminaril esinevad Premium liiga, Esiliiga ja Esiliiga B klubidele Sportlandi sotsiaalmeedia turundusjuht Kairi Killing ja personaaltreener Sandra Raju, tutvustades sotsiaalmeedia suundi ja turundustegevuse planeerimist.

„Kuidas siduda sotsiaalmeedia sisu klubi eesmärkidega ja kasvatada toetajate hulka, kuidas leida sotsiaalmeedia abil sponsoreid ja millistel alustel toimib mängijate suhtlus selles keskkonnas,“ tutvustas koolituse sisu Premium liiga arendusjuht Veiko Soo.

Meediaseminarile kutsutakse kõikide tippklubide pressiesindajad, turundusjuhid ja teised selle valdkonna eest vastutavad inimesed. Oodatud on ka huvilised II liiga klubidest ja madalamalt. Osalemine on tasuta, vajalik on eelnev registreerimine.

EJL alustas meediaseminaride korraldamist 2009. aastal. Varasematel aastatel on klubidele esinenud nii kohalikud asjatundjad kui ka külalised Iirimaalt, Hollandist, Rootsist ja Inglismaalt.

Pildil: Eelmisel aastal käis sotsiaalmeedia seminari läbi viimas Londonis baseeruv ettevõte Seven League
Foto: EJL

 

Peatoetaja

  • LHV

Suurtoetajad

  • Nike
  • A. Le Coq
  • Coolbet
  • Rimi

Toetajad

  • ABC Motors
  • Ramirent
  • FIFAA
  • Taisto
  • MyFitness
  • Krausberg
  • Spordihooldus
  • Eskaro
  • Corny
  • Ferroline Group
  • Euronics
  • Sportland

Turvapartner

  • ProSecurity Partner

Meediapartnerid

  • ERR
  • Õhtuleht
  • Soccernet
  • JALKA
  • MIND Media

Partnerid

  • UEFA
  • FIFA
  • Kultuuriministeerium
  • Tallinn
  • EOK
  • Integratsioon

Sotsiaalpartnerid

  • SPIN
  • SOS Lasteküla