26

06.2012

15:00

U-19 EM-finaalturniiri reklaamikampaania haarab ka naaberriigid

3. juulil algavat U-19 Euroopa meistrivõistluste finaalturniiri reklaamitakse ühtekokku 250 erineval pinnal Tallinnas, Rakveres ja Haapsalus.

Tallinnas on 18. juunist kuni 15. juulini JCDecaux välireklaampindadel väljas 120 plakatit. Rakveres on reklaamid väljas kesklinna promenaadil, linna olulisematel tänavatel, staadionil, valguspostidel, infostendidel ja prügikastidel. Haapsalus näeb U-19 EM-finaalturniiri reklaame tähtsamatel tänavatel, staadionil ja valguspostidel.

"Välireklaamile lisanduvad eksklusiivsed pinnad lennujaamas, ajalehereklaam, telereklaam TV3 ja TV6 eetris, raadiokampaania Star FM-is ja Power Hit Radios, videoklipp Vabaduse väljaku suurel ekraanil, piletimäng Delfis ja mõistagi sotsiaalmeedia võimalused. Eraldi reklaamtegevused toimuvad Riias Skonto kodumängudel ja Helsingi HJK kodumängudel, lisaks koostöö Peterburi ja Stockholmi klubidega. Finaalturniir on Eesti spordiaasta tippsündmus, mistõttu tutvustame seda võimalikult laiahaardeliselt," ütles U-19 EM-finaalturniiri direktor Anne Rei.

U-19 EM-finaalturniir saab alguse 3. juulil, kui kell 17:30 kohtuvad Haapsalus Kreeka ja Hispaania ning Kadriorus Inglismaa ja Horvaatia. Samal päeval kell 18:45 on Rakveres vastamisi Serbia ja Prantsusmaa ning kell 20:45 Lilleküla staadionil Eesti ja Portugal.

Vaata U-19 EM-finaalturniiri reklaame Facebookist: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150497367433815.396548.110931113814&type=1

Peatoetaja

  • LHV

Suurtoetajad

  • Nike
  • A. Le Coq
  • Coolbet
  • Rimi

Toetajad

  • ABC Motors
  • Ramirent
  • FIFAA
  • Taisto
  • MyFitness
  • Krausberg
  • Spordihooldus
  • Eskaro
  • Corny
  • Ferroline Group
  • Euronics
  • Sportland

Turvapartner

  • ProSecurity Partner

Meediapartnerid

  • ERR
  • Õhtuleht
  • Soccernet
  • JALKA
  • MIND Media

Partnerid

  • UEFA
  • FIFA
  • Kultuuriministeerium
  • Tallinn
  • EOK
  • Integratsioon

Sotsiaalpartnerid

  • SPIN
  • SOS Lasteküla