08

05.2020

18:59

UEFA ja Disney julgustavad tüdrukuid kodus aktiivsena püsima

Euroopa jalgpalliliit (UEFA) ja Disney pakuvad lastele kodus aktiivsena püsimiseks võimalust täita superkangelase rolli Disney ja Pixari animafilmist „Imelised 2”.

UEFA esimene üle-euroopaline 5-8-aastastele tüdrukutele suunatud programm Playmakers kasutab Disney loo jutustamise oskust, et lapsi motiveerida ja tekitada neis huvi jalgpalli vastu.

UEFA kodulehelt leiab programmi Play at Home with Playmakers raames kuus peatükki, kus õpitakse filmi tegelaskujusid tundma läbi huvitavate ülesannete. Lapsed saavad kasutada oma kujutlusvõimet ning sooritada põnevaid tegevusi kogu perega. Koduste vahendite abil on võimalik imiteerida filmikangelasi ning ühtlasi õppida lõbusal viisil jalgpalli põhielemente.

„Meil on hea meel, et saame lastele ja peredele pakkuda võimalust koos kodus aktiivselt ja toredalt aega veeta. Praegusel tavatul ajal on meie eesmärk pakkuda lastele meelelahutust ja motivatsiooni läbi mängude ja jalgpalli,” sõnas UEFA naiste jalgpalli juht Nadine Kessler.

Playmakersi programm sai inspiratsiooni teadustöödest, mis on näidanud loo jutustamise positiivset mõju tüdrukute toomisel spordi juurde. UEFA eesmärk on naisjalgpallurite arvu kahekordistamine aastaks 2024.

Rohkem infot programmi kohta leiab UEFA kodulehelt (inglise keeles).

Peatoetaja

  • LHV

Suurtoetajad

  • Nike
  • A. Le Coq
  • Coolbet
  • Rimi

Toetajad

  • ABC Motors
  • Ramirent
  • FIFAA
  • Taisto
  • MyFitness
  • Krausberg
  • Spordihooldus
  • Eskaro
  • Corny
  • Ferroline Group
  • Euronics
  • Sportland

Turvapartner

  • ProSecurity Partner

Meediapartnerid

  • ERR
  • Õhtuleht
  • Soccernet
  • JALKA
  • MIND Media

Partnerid

  • UEFA
  • FIFA
  • Kultuuriministeerium
  • Tallinn
  • EOK
  • Integratsioon

Sotsiaalpartnerid

  • SPIN
  • SOS Lasteküla