23

04.2020

10:05

Tüdrukute koondised treenivad ühiselt videosilla vahendusel

Eriolukorrast tingituna otsivad koondised erinevaid lahendusi, kuidas hoida stabiilset töörütmi ja pakkuda mängijatele mitmekülgseid treeninguid. Kuna tavapäraseid võistkondlikke tegevusi pole praegustes tingimustes võimalik läbi viia, teevad neidude koondised videosilla vahendusel ühiseid jõutrenne.

Möödunud nädalal tegid harjutusi U15 koondislased, sel nädalal ootavad ühistreeningud ees U17 ja U19 vanuseklassi koondise kandidaate. Treeninguid viib läbi kehalise ettevalmistuse treener Andrei Veis (pildil), kelle sõnul pannakse ühiste harjutuskordade ajal küll rõhku füüsilisele tegevusele, kuid ühtlasi on videosild hea viis, kuidas mängijad ja personal saavad omavahel kontakti hoida.

„Treeningutel keskendume lihasvastupidavusele. Harjutused on ülesehitatud ringtreeninguna, kus käime läbi põhilised lihasgrupid. Lisaks saavad mängijad vahelduse mõttes proovida midagi uut ja mis kõige tähtsam, teha seda oma koondisekaaslastega. Treeningute teine eesmärk on treenerid ja mängijad üle pika aja taas kokku viia. U15 koondisele tutvustasime uut jõukava, mille käigus käisime läbi kõik harjutused ning mängijaid said esitada omapoolseid küsimusi. Ühistreeningud on suurepärane võimalus jagada ja õpetada mängijatele uusi nippe,” lisas Veis.

Tavapäraselt oleks aprillikuu mängijate jaoks aeg, mil võistkondlikud trennid on täies hoos ning hooajad on kas alanud või kohe ukse ees. Praegustes tingimustes treenimine erineb sellest märkimisväärselt ning Veis jagab nõuandeid, kuidas keerulisest olukorrast tulla välja treenituna.

„Tähtis on hoida end pidevalt liikumises ja olla aktiivne. Oluline on järgida klubi või koondise poolt koostatud kava täies ulatuses, et palliplatsile naastes oleks keha taas koormusteks võimalikult hästi valmis. Peab tõdema, et antud periood ei ole mängijatele sugugi lihtne, aga võtmesõnaks on rutiini taluvus ja järjepidevus. Jälgides treeningpäevikuid võib öelda, et mängijad on oma treeningutes loomingulised, mis on kindlasti positiivne. Tasub meeles pidada ka seda, et treeningute juurde kuulub korralik lihashooldus ja taastumine,” sõnas kehalise ettevalmistuse treener.

Foto: Liisi Troska/Jalgpall.ee


Peatoetaja

  • LHV

Suurtoetajad

  • Nike
  • A.Le Coq
  • Tele 2
  • Coolbet
  • Rimi

Toetajad

  • ABC Motors
  • Ramirent
  • FIFAA
  • Taisto
  • MyFitness
  • SIS
  • Monton
  • Krausberg

Lennupartner

  • Nordica

Meediapartnerid

  • ERR
  • Õhtuleht
  • Soccernet
  • JALKA

Partnerid

  • UEFA
  • FIFA
  • Kultuuriministeerium
  • EOK
  • Tallinn

Sotsiaalpartnerid

  • SPIN
  • SOS Lasteküla