12

08.2013

19:43

Welco Elekter viib klubi sümboolika maailma

Tartu jalgpalliklubi Welco Elekter alustas uue pildimänguga, mille eesmärk on muuta klubi sümboolika globaalseks nähtuseks.

Klubi esindaja Priit Raamat ütles portaalile jalgpall.ee, et klubis on paljudel olemas fännisärgid ja sallid, nüüd tehti juurde ka kleepsud, mida erinevatesse kohtadesse kleebitakse.

Raamatu sõnul tekkis mõte pildimängu korraldamisest siis, kui klubi liige Marten Kihho läks suveks Ameerikasse ja võttis fänniasju kaasa. „Nii sündis idee, et klubi sümboolika võiks olla ka maailmapildis ja parim võimalus selleks on fännimäng "Welco Käekiri Worldwide!", selgitas Raamat.

Mängus osalemiseks ei tule teha muud, kui reisile minnes, olgu see siis Dubai või Rõuge, tuleb võtta kaasa klubi sümboolika ja pildistada seda looduskaunis või muidu kuulsas kohas. Seejärel tuleb pilt postitada Welco facebooki lehele vaatamiseks ja laikimiseks.

Juba on üleval pildid Los Angelesest, Bakuust, Coloradost, Jakartast, Genfist, Nothinghamist ja Londonist. Aasta lõpus traditsiooniks saanud jõulupeol saavad Welco nation'i poolt parimateks hinnatud piltide autorid klubi poolt väikse meene.

Priit Raamat ütles, et Welco Elekter on sarnase mängu korraldanud ka varem, kuid siis tuli teha pilt koos linnas üles pandud klubi plakatiga.

Foto: Wollaton Hall aka Wayne Manor.

Peatoetaja

  • LHV

Suurtoetajad

  • Nike
  • A. Le Coq
  • Coolbet
  • Rimi

Toetajad

  • ABC Motors
  • Ramirent
  • FIFAA
  • Taisto
  • MyFitness
  • Krausberg
  • Spordihooldus
  • Eskaro
  • Corny
  • Ferroline Group
  • Euronics
  • Sportland

Turvapartner

  • ProSecurity Partner

Meediapartnerid

  • ERR
  • Õhtuleht
  • Soccernet
  • JALKA
  • MIND Media

Partnerid

  • UEFA
  • FIFA
  • Kultuuriministeerium
  • Tallinn
  • EOK
  • Integratsioon

Sotsiaalpartnerid

  • SPIN
  • SOS Lasteküla