31

05.2013

14:44

Klubid võistlevad: kes korraldab parima karikamängu?

Eesti Jalgpalli Liit algatas kõigi Evald Tipneri karikavõistlustel osalevate klubide vahel võistluse, mille käigus selgub, milline klubi korraldab oma karikasarja mängu kõige paremini.

Uue karikasarja hooajaga seoses soovib alaliit, et Tipneri nime kandva võistluse tähtsust ei mõõdetaks ainult karikafinaali publikunumbriga, vaid et Eesti karika tähtsus meie koduses jalgpallis ja spordis tervikuna omandaks senisest suurema tähenduse ja tähelepanu kohe esimestest ringidest alates. Seepärast algatas jalgpalliliit võistluse, milles osalemine on vabatahtlik ja millega kutsutakse kõiki, ka kõige väiksemaid klubisid panustama karikamängu korraldusse ja fännide kaasamisse.

Võistlusel osalemiseks tuleb oma karikamängust kujundada sündmus, mis eristub rutiinsest liigamängust. See võib tähendada suuremat või uuenduslikku lähenemist mängu korraldusse, fännide ja kohaliku kogukonna kaasamist või muud taolist, mis loob karikamängu ümber positiivset tähelepanu ja toob tavalisest enam publikut väljaku äärde.

Pärast iga karikaringi autasustab jalgpalliliit 1-2 parimat klubi auhindadega, milleks on igale võitjaks tunnistatud klubile 3 Nike ametlikku mängupalli ja 10 piletit A-koondise kodumängule. Parima selgitamise hindamise kriteeriumid on paljuski subjektiivsed, kuna klubide suurused ja võimalused on erinevad, aga väärustatakse loovat lähenemist, initsiatiivi ja positiivsust. Auhinnasaaja(d) otsustab žürii, mille koosseisu kuuluvad alaliidu kommerts- ja võistluste osakonna esindajad.

Auhinnale kandideerimiseks pole vaja muud kui saata hiljemalt 21. juuniks aadressile toomas.vara@jalgpall.ee lühike ülevaade toimunust. See võib olla kas lühike videoklipp või paari slaidiga presentatsioon, mis vastaks küsimustele „mis toimus?“, „milline oli eesmärk?“, „milliste vahenditega eesmärk saavutati?“. Auhinnale võib kandideerida ka võõrsil mänginud klubi.

Tipneri karikavõitja 2013 - Tallinna FC Flora. Foto: Eesti Jalgpalli Liit

Peatoetaja

  • LHV

Suurtoetajad

  • Nike
  • A. Le Coq
  • Coolbet
  • Rimi

Toetajad

  • ABC Motors
  • Ramirent
  • FIFAA
  • Taisto
  • MyFitness
  • Krausberg
  • Spordihooldus
  • Eskaro
  • Corny
  • Ferroline Group
  • Euronics
  • Sportland

Turvapartner

  • ProSecurity Partner

Meediapartnerid

  • ERR
  • Õhtuleht
  • Soccernet
  • JALKA
  • MIND Media

Partnerid

  • UEFA
  • FIFA
  • Kultuuriministeerium
  • Tallinn
  • EOK
  • Integratsioon

Sotsiaalpartnerid

  • SPIN
  • SOS Lasteküla