18

02.2016

16:29

Welco leidis uue koduvormi hääletuse tulemusel

Uueks hooajaks Esiliiga B-sse kerkinud Tartu JK Welco leidis kampaania vahendusel uue koduvormi.

Welco käivitas oma Facebooki lehel kampaania jaanuari lõpus, kui esitati avalik üleskutse kavandite saatmiseks. Projekti vedanud Welco nõukogu esimehe Mart Raamatu sõnul laekus võistlusele oodatust rohkem kavandeid, kuid samas oleks olnud ruumi veel rohkematele ideedele. „Algselt lootsin, et hea oleks, kui kaheksa kavandit täis tuleks. Süües isu aga kasvab ja nii oleks võinud tegelikult mõned kavandid veel tulla, siis oleks ka lõpp-16 hulka vaid väga tugevad tööd saanud.“

Kõik esitatud 16 kavandit asusid eelmise nädala kolmapäeval omavahel võistlema play-off-süsteemis, mille järgi kohtusid igas veerandfinaalis neli tööd, mille hulgast selgus võitja Facebooki kommentaaride põhjal. Sama süsteem jätkus poolfinaalides ning ka täna lõpplahenduse leidnud finaalis, mille võitis Lauri Säraku kavand.

Uue Welco koduvormi disaini autor tunnistas, et kuna selliste kampaaniate puhul on raske inimeste käitumist ette ennustada, ei saanud ta võidus kindel olla. „Eks võidulootus on alati olemas, ilma selleta pole mõtet ju osaleda. Aga nagu nende rahvahääletustega on, siis kindel ei saa milleski olla ning ka protsessi jälgides oli näha, et asi on 50-50. Seega pisike üllatus oli ikka. Selja peale üritasin inspiratsiooni immutada vanadest sõdalastest ja kuna meil leegioni teema on alati läbi käinud, siis see on pigem fännidele pühendatud. Seljal on kujutatud ristatatud piike koos autahvliga ning lisaks klubi loomise aastaarv (2008) ning „Tartu uhkuse" kiri. Põhiidee oli jäädvustada meie klubi olemus, mõtted ning sisu meeskonna seljale,“ rääkis Särak, kes on enda sõnul sellist kontseptsiooni juba peaaegu kaks aastat kavandanud.

Kampaania ulatus oli Facebookis üle 90 000 inimese. „Kampaania populaarsus tuli suure üllatusena. Lootsime heal juhul kolmekohalist hääletajate hulka vooru kohta, kuid reaalsus tuli ikka rabavalt,“ tunnistas Raamat.

Welco uut koduvormi ehib lisaks klubi sümboolikale meeskonna uue sponsori liisi.ee logo ning samuti sel aastal Welco toetajate ridadega liitunud TarMetsi logo.

Oma esimese kohtumise Esiliiga B-s peab Welco juba järgmisel pühapäeval, 28. veebruaril kui Tartus, Annelinna staadionil minnakse vastamisi linnarivaali Tammeka U21 meeskonnaga.

Peatoetaja

  • LHV

Suurtoetajad

  • Nike
  • A. Le Coq
  • Coolbet
  • Rimi

Toetajad

  • ABC Motors
  • Ramirent
  • FIFAA
  • Taisto
  • MyFitness
  • Krausberg
  • Spordihooldus
  • Eskaro
  • Corny
  • Ferroline Group
  • Euronics
  • Sportland

Turvapartner

  • ProSecurity Partner

Meediapartnerid

  • ERR
  • Õhtuleht
  • Soccernet
  • JALKA
  • MIND Media

Partnerid

  • UEFA
  • FIFA
  • Kultuuriministeerium
  • Tallinn
  • EOK
  • Integratsioon

Sotsiaalpartnerid

  • SPIN
  • SOS Lasteküla