Protokolli sisestamine

ERISe kaudu saavad mänguaega muuta koduvõistkonna ERISe kasutajad. Selleks tuleb menüüs valida ‘Võistlused > Järgmised mängud’ ning konkreetse mängu taga on nupp ‘Protokoll’. Vajutades protokollis 'Mängu andmed', saab muuta mängu alguse aega ning väljakut. Pärast seda tuleb tegevus ka salvestada. Palun leppige mänguaeg omavahel kokku ja kooskõlastage see loomulikult ka oma väljaku haldajaga. Mängupäevade ja kellaaegade kohta saab täpsemalt lugeda juhendi artiklitest 15 ja 16. Juhime tähelepanu punktile 15.4, mis ütleb, et mängud peavad olema mängitud EJL-i poolt kalendris määratud kuupäevaks. Juhul kui võistkondadel ei ole võimalik EJLi poolt poolt määratud kuupäevaks mängu ära mängida, siis peavad võistkonnad uue kuupäeva e-kirja teel kokku leppima ja koduvõistkond registreerima uue mänguaja ERISe kaudu hiljemalt EJL-i poolt kalendris määratud kuupäevaks. Seejuures tasub lugeda ka juhendi punkti 37.6, mis toob välja sanktsioonid selle punkti vastu eksimise korral.

Oma võistkonna koosseisu saavad enne mängu ERISes sisestada mõlemad võistkonnad digitaalselt, vajutades vastava mängu järel olevale nupule 'Protokoll'. Protokollis 'Koosseis' > 'Mängijate valik' alt tuleb vajutada nupule 'Vali mängijad'. Seejärel saab kõikidele mängijatele lisada ka numbri. Protokolli muid andmeid saab pärast mängu sisestada vaid koduvõistkonna ERISe kasutaja. Lehel ‘Mängu andmed’ tuleb märkida rippmenüüst 'Mängu staatus' 'Mängitud', mille järel saab sisestada mängu lõpp- ning poolajatulemuse. Lisaks tuleb sisestada kohtunik 'Ametnikud' sektsioonis. Kui rippmenüüst kohtuniku nime ei leia, ehk kui teda meie andmebaasis kohtunikuna pole, siis tuleb kohtuniku nimi sisestada Üldandmete sektsioonis Kommentaari lahtrisse.

Juhul kui üks võistkondadest annab loobumiskaotuse, siis tuleb Mängu andmetes 'Mängu staatuseks' valida 'Ära jäetud (loobumiskaotus)', peale mida saab ka ära märkida, kumb võistkond andis loobumiskaotuse.

Järgmiseks saab alajaotuses ‘Koosseis’ > 'Mängijate valik' vajadusel sisestada ükshaaval mõlema võistkonna kõik mängijad, juhul kui võistkonnad seda enne mängu juba ei teinud.

Alajaotusest ‘Sündmused’ saate sisestada ükshaaval kõik väravalööjad ning kaardisaajad. Sündmuste sisestamisel tuleb valida rippmenüüst mängija nimi ja sisestada minut. Väravate puhul on rippmenüüs valikus värav, omavärav, penalti, möödalöödud penalti ning kaartide puhul kollane ja punane kaart.

Peale kõikide nende andmete sisestamist tuleb protokoll muuta ametlikuks. Selleks tuleb tagasi minna 'Mängu andmed' lehele, kus allosas tuleb vajutada 'Protokolli staatuseks' 'Ametlik'. Peale protokolli ametlikuks tegemist selles enam muudatusi teha ei saa. Seega veenduge, et enne ametlikuks tegemist oleksite kõik andmed korrektselt sisestanud. Kui soovite pärast protokolli andmeid edasi sisestada, siis saate igal hetkel selle salvestada ja pärast edasi sisestada.

Vastavalt juhendi punktile 30.3 peab koduvõistkonna esindaja protokolli ERISes sisestama 72 tunni jooksul pärast mängu lõppu. Mänguprotokolli kohta saab täpsemalt lugeda juhendi artiklitest 27 ja 30. Samuti juhime tähelepanu juhendi punktile 37.5, mis sätestab sanktsioonid punkti 30.3 rikkumise korral.

Peatoetaja

  • LHV

Suurtoetajad

  • Nike
  • A.Le Coq
  • Tele 2
  • Coolbet
  • Rimi

Toetajad

  • ABC Motors
  • Ramirent
  • FIFAA
  • Taisto
  • MyFitness
  • SIS
  • Monton
  • Krausberg

Lennupartner

  • Nordica

Meediapartnerid

  • ERR
  • Õhtuleht
  • Soccernet
  • JALKA

Partnerid

  • UEFA
  • FIFA
  • Kultuuriministeerium
  • EOK
  • Tallinn

Sotsiaalpartnerid

  • SPIN
  • SOS Lasteküla