A. Le Coq ja Eesti Jalgpalli Liit on aastate jooksul teinud koostööd taristu, harrastus- ja noortejalgpalli ning üldise jalgpallikultuuri arendamisel. Seepärast kannab Eesti rahvusstaadion 2002. aastast A. Le Coq Arena nime ning meeste tippliiga 2013. aastast Premium liiga nime.
Täna toimunud Eesti jalgpallihooaja avamisel avalikustati, et koostöö astub kolmandasse kümnendisse: A. Le Coq Arena ja rahvuskoondistega seotud uus leping vältab kümme aastat ning Premium liiga koostöö pikeneb viie aasta võrra.
„Alustasime Premium liiga teekonda kümme aastat tagasi eesmärgiga toetada meistriliiga arengut, väljapaistvust ja klubisid. Seda oleme teinud ja jätkame hea meelega toetamist, sest liigasse tehtud investeeringud, näiteks kogukonnajuhtide projekt, otseülekannete kvaliteedi tõus ja videokohtuniku lisamine, inspireerivad ka meid jätkuvalt panustama,“ ütles A. Le Coqi turundusdirektor Katrin Vernik.
„A. Le Coq Arena ja rahvuskoondistega seob meid juba rohkem kui kahe kümnendi pikkune koostöö, mille jooksul on A. Le Coq Arena võõrustanud jalgpalli- ja muusikamaailma tippe ning kasvanud kaasaegseks kompetentsikeskuseks,“ lisas Vernik.
Jalgpalliliidu peasekretär Anne Rei rõhutas pikaajaliste koostöösuhete väärtust ja olulisust. „A. Le Coqi panus Eesti jalgpallikultuuri kasvatamisel on olnud väga oluline: A. Le Coq Arena on Eesti jalgpalli süda, kus on nii rahvusvaheline, kohaliku tippjalgpalli, harrastusjalgpalli kui ka fännikultuuri mõõde. Premium liiga on jällegi koduse meeste jalgpallipüramiidi tipp ja väljund rahvusvahelisele areenile, aga ka väljund kohalikele talentidele ja moodustab Eesti profispordimaastikust üle 70 protsendi,“ rääkis Rei.
„Taoline pikaajaline koostöö on vastastikku inspireeriv. Teatavasti tutvustas A. Le Coq üle-eelmisel aastal oma keskkonnaprogrammi, millest oleme saanud innustust jätkusuutlikkuse arendamisel jalgpallis. Oleme A. Le Coqile südamest tänulikud nii toetuse kui inspireerimise eest,“ rõhutas Rei.
A. Le Coq on Eesti vanim ja suurim joogitootja ning Baltimaade üks kaasaegseimaid joogitööstusi. Ettevõtte tootevalikust leiab 14 erinevat tootegruppi, mille hulgas on õlu, mahl, vesi, karastusjoogid, siidrid, spordi- ja energiajoogid, siirupid ja kali. A. Le Coq seisab hea Eesti joogikultuuri säilimise ja arendamise eest, hoides au sees nii vanu joogitootmise traditsioone kui ka uuendades pidevalt oma tooteportfelli, et pakkuda üha uusi ja tervislikke maitsekombinatsioone. Kultuuriministeerium ja Eesti Olümpiakomitee tunnustasid A. Le Coqi spordivaldkonna pikaajaliste toetamise eest „Spordisõber 2022” aunimetusega.
Jalgpall on uuringufirma Kantar spordivaldkonna avaliku arvamuse uuringu põhjal jälgituim spordiala Eestis. Premium liiga mänge on 10 aasta jooksul 11 linnas külastatud 453 944 korda. Ühe hooaja jooksul jälgib Premium liiga otseülekandeid üle 400 000 unikaalse vaataja. Spordiregistri andmetel harrastab jalgpalli Eestis ligi 23 000 inimest. Jalgpall.ee veebilehte külastas mullu üle 800 000 unikaalse kasutaja.
Foto: Katariina Peetson/ Eesti Jalgpalli Liidu president Aivar Pohlak ja A. Le Coqi turundusdirektor Katrin Vernik allkirjastasid täna, 26. veebruaril toimunud hooaja avaüritusel koostöö jätkumise.