Uuringufirma Kantar Emor viis taas läbi Eesti suurettevõtete tuntuse- ja maineuuringu. Eesti Jalgpalli Liidu suurtoetaja A. Le Coq hoiab maineedetabelis 2. kohta, seejuures oli ettevõte eelmisel aastal esikohal ja tunamullu 8. positsioonil.
A. Le Coqi juht Tarmo Noop tunneb siirast rõõmu ja uhkust, et ettevõte on aasta jooksul suutnud hoida väga tugevat mainepositsiooni. „Aastatagune liidrikoht on küll vahetunud teise positsiooni vastu, kuid sellegipoolest on see parim tunnustus meie töötajatele ja ettevõtte tegevusele kogu Eesti elanikkonnalt, eriti keerulisel 2020. aastal,” ütles Noop.
Erinevalt teistest alkoholitootjatest toetub A. Le Coq mainekuvandis enam positiivsele suhtumishinnangule ja seda erinevates sotsiaal-demograafilistes segmentides. „Oma tegevusega soovime alati luua positiivseid elamusi. Läbivalt kõrge suhtumishinnang väga erinevates sihtrühmades on märk, et valmistame tooteid, mis meeldivad ning kõnetavad mehi ja naisi, noori ja vanu, eestlasi ja teiste rahvuste esindajaid,” lausus Noop.
Foto: Jana Pipar/jalgpall.ee