Veebruarikuus korraldab Eesti Jalgpalli Liit (EJL) jalgpalliklubidele suunatud meediaseminari, kus jagab teadmisi mitmete Euroopa suurklubidega koostööd teinud sakslane.
2024. aasta meediaseminaril astub üles digimeedia ekspert Mario Leo, kelle klientide sekka kuuluvad teiste seas Manchester City ja Borussia Dortmundi klubid. Viimased kuus aastat on Mario õpetanud digitaalse spordimeedia kursusi Düsseldorfi IST ülikoolis Saksamaal ning loonud sotsiaalmeedia kursuse FC Barcelona õppeplatvormi jaoks. Samuti on ta raamatu „Kaufen Sie Ronaldo” autor. 2020. aasta märtsis ilmunud teos uurib, kuidas Facebook, Google ja Instagram muudavad professionaalset jalgpalli.
EJLi tippliigade tegevjuht Veiko Soo sõnul on seminari peamine eesmärk aidata klubidel oma tööd kommunikatsioonis paremini struktureerida ning anda kaasa vajalikke töövahendeid ja teadmisi. „Sotsiaalmeedia on klubidele kommunikatsioonimaastikul üks peamisi tööriistu. Seetõttu kutsusime seminarile suurepärase eksperdi, kes jagab meie klubidele selles valdkonnas oma laiapõhjalisi teadmisi ja kogemusi ning räägib, kuidas veel efektiivsemalt ja edukamalt oma sõnumeid edastada,” selgitas ta.
13. veebruaril toimuv seminar keskendub sotsiaalmeediakanalite strateegiatele ja sisuloome oskuste arendamisele, pakkudes jalgpalliklubide meediaspetsialistidele praktilisi teadmisi ja tööriistu kaasahaaravate kampaaniate loomiseks.
Lisaks jagab Mario Leo teadmisi erinevate sotsiaalmeediakanalite kohta – juttu tuleb algoritmide mõjust ning sisu planeerimise ja vormistamise parimatest tehnikatest. Samuti võtab Leo luubi alla edukad ja vähem õnnestunud kampaaniaid ning aitab leida oma brändi jaoks parimaid lahendusi.
Ingliskeelsel seminaril on osalema oodatud klubide pressiesindajad, meediaspetsialistid ning teised sotsiaalmeedia ja kommunikatsiooni valdkonnas tegutsevad ametiisikud. Registreerimine on ERISe veebikeskkonnas avatud 7. veebruarini, osalustasu on 50 eurot.
Mario Leo on Eesti tippliigade klubidele teadmisi jaganud varemgi. Nimelt jälgis sakslane poole aasta jooksul kogukonnajuhtide projektis osalevate Eesti klubide tegevust sotsiaalmeedias ning tutvustas seejärel 2020. aasta meediaseminaril, mida ta selle perioodi vältel nii Eesti kui Euroopa suurklubide digimeedia käitumises täheldas.
Mario Leo astus üles ka 2020. aasta meediaseminaril. Foto: Brit Maria Tael