12

10.2025

14:58

Aasta viimast kodumängu Moldova vastu tutvustatakse üle Eesti

Eesti meeste koondist ootab aasta viimane kodumäng ees teisipäeval, 14. oktoobril A. Le Coq Arenal, kui MM-valiksarjas kohtutakse Moldovaga. Mängu tutvustatakse erineval moel üle Eesti.

Välimeedias on Eesti – Moldova MM-valikmäng nähtaval ligi sajal reklaampinnal, mis hõlmab nii Tallinna kesklinna ja A. Le Coq Arena ümbrust kui ka üle Eesti paiknevaid D Screeni LED-pindu. Reklaami saab näha ka Sportlandi ja Rimi kauplustes ning MyFitnessi spordiklubides.

Eesti – Moldova mängus pannakse pall mängu teisipäeval, 14. oktoobril kell 19. Festivaliala avatakse staadioni kõrval kell 17.00. Lisaks DJ-duole RIX & RENX tervitab seal külalisi maskott Siil ning tühjade kõhtude ja joogipoolise eest kannab hoolt Amps ja Danny's Burger. Festivalialalt leiab mitmeid põnevaid atraktsioone, kus saab panna proovile oma täpsuse ja osavuse. Samuti ootab jalgpallisõpru fännikaup, mida saab soetada festivalialal asuvatest müügitelkidest. Alal liiguvad ringi ka jalgpalliliidu vabatahtlikud, kes müüvad mängukavasid ja värvivad soovijatel põsed sinimustvalgeks.

Piletid Eesti – Moldova MM-valikmängule on müügil Eesti Jalgpalli Liidu kodulehel ja Piletilevis. Mängu otsepilti on võimalik jälgida ETV2 vahendusel.

Foto: Eesti Jalgpalli Liit

Peatoetaja

  • LHV

Suurtoetajad

  • Nike
  • A. Le Coq
  • Rimi
  • VivatBet

Toetajad

  • ABC Motors
  • Ramirent
  • FIFAA
  • Taisto
  • MyFitness
  • Krausberg
  • Spordihooldus
  • Eskaro
  • Corny
  • Ferroline Group
  • Euronics
  • Sportland

Turvapartner

  • ProSecurity Partner

Meediapartnerid

  • ERR
  • Õhtuleht
  • Soccernet
  • JALKA
  • MIND Media

Partnerid

  • UEFA
  • FIFA
  • Kultuuriministeerium
  • Tallinn
  • EOK
  • Integratsioon
  • CSCF

Sotsiaalpartnerid

  • SPIN
  • SOS Lasteküla