08

03.2024

12:02

Rahvusvaheline UEFA naistepäeva kampaania keskendub jalgpallist saadavatele oskustele

Eesti osaleb UEFA WePlayStrong naistepäeva kampaanias, millega julgustatakse väärtustama kasu, mida jalgpalli mängimine tüdrukutele ja naistele annab. 

Üleeuroopaline kampaania tutvustab oskusi ja võimalusi, mida tüdrukud saavad jalgpalli kaudu omandada. Kampaaniasse kaasati UEFA liikmesriikide rahvuskoondislased, kes jagasid jalgpalli mängimisest saadud õppetunde ning kuidas nad saadud teadmisi ja oskusi kasutavad väljakul ja väljaspool seda. 

Eestit esindab kampaanias 68-kordne internatsionaal Vlada Kubassova, kelle sõnul on jalgpalli mängimine parandanud tema koostööoskust ja arusaama selle olulisusest. „Koostöö on oluline nii jalgpallis kui igapäevaelus. Usun, et üksinda suudame me vähe, kuid koos väga palju,“ rääkis Kubassova. 

Lisaks tõid jalgpallurid välja, et jalgpalli mängimine on arendanud suhtlemis- ja juhtimisoskust ning aidanud kaasa nende kohanemisvõimele, ambitsioonikusele ja sihikindlusele.

Kõigi kampaanias osalejate sõnumiga saab tutvuda siin:

2017. aastal loodud UEFA WePlayStrong platvormi eesmärk on inspireerida tüdrukuid üle Euroopa jalgpalli mängima ning muuta jalgpall populaarseimaks spordialaks naiste ja tüdrukute seas kõigis 55 liikmesriigis.

Peatoetaja

  • LHV

Suurtoetajad

  • Nike
  • A. Le Coq
  • Coolbet
  • Rimi

Toetajad

  • ABC Motors
  • Ramirent
  • FIFAA
  • Taisto
  • MyFitness
  • Krausberg
  • Spordihooldus
  • Eskaro
  • Corny
  • Ferroline Group
  • Euronics
  • Sportland

Turvapartner

  • ProSecurity Partner

Meediapartnerid

  • ERR
  • Õhtuleht
  • Soccernet
  • JALKA
  • MIND Media

Partnerid

  • UEFA
  • FIFA
  • Kultuuriministeerium
  • Tallinn
  • EOK
  • Integratsioon

Sotsiaalpartnerid

  • SPIN
  • SOS Lasteküla