07

01.2009

21:00

Jalgpalliliit korraldas esmakordselt meediaseminari

Esmakordselt korraldatud Eesti Jalgpalli Liidu (EJL) meediaseminaril arutasid jalgpalliklubide esindajad ja eksperdid Eesti spordi- ning jalgpallimeedia hetkeseisu üle ja jagasid omavahel kogemusi. Meediaseminaril osalesid jalgpalliliidu esindajad ning Meistri- ja Esiliiga klubide pressiesindajad, tegevjuhid ja teised meediatööga tegelevad inimesed. Ekspertidena olid kaasatud ajakirjanikud Indrek Schwede ja Ott Järvela ning Nike Baltikumi sporditurundusjuht Gerd Kiili.

Eesti Jalgpalli Liit soovib meediaseminare korraldada ka edaspidi ning on paika pannud seminaride kontseptsiooni.

„Kui eilse meediaseminariga tegime avalöögi, kus analüüsisime põhjalikult hetkeseisu ja jagasime kogemusi, siis edasi soovime minna teemade kaupa. Eraldi tulevad vaatluse alla meediaüritused, meediasuhtlus ning meediale pakutavad trükised ja tekstid. Lisaks teooriale korraldame ka praktilise osa, kus muuhulgas analüüsime elulisi juhtumeid,“ selgitas EJLi infojuht Mihkel Uiboleht.

Peatoetaja

  • LHV

Suurtoetajad

  • Nike
  • A. Le Coq
  • Coolbet
  • Rimi

Toetajad

  • ABC Motors
  • Ramirent
  • FIFAA
  • Taisto
  • MyFitness
  • Krausberg
  • Spordihooldus
  • Eskaro
  • Corny
  • Ferroline Group
  • Euronics
  • Sportland

Turvapartner

  • ProSecurity Partner

Meediapartnerid

  • ERR
  • Õhtuleht
  • Soccernet
  • JALKA
  • MIND Media

Partnerid

  • UEFA
  • FIFA
  • Kultuuriministeerium
  • Tallinn
  • EOK
  • Integratsioon

Sotsiaalpartnerid

  • SPIN
  • SOS Lasteküla