Esmakordselt korraldatud Eesti Jalgpalli Liidu (EJL) meediaseminaril arutasid jalgpalliklubide
esindajad ja eksperdid Eesti spordi- ning jalgpallimeedia hetkeseisu üle ja jagasid omavahel
kogemusi. Meediaseminaril osalesid jalgpalliliidu esindajad ning Meistri- ja Esiliiga klubide
pressiesindajad, tegevjuhid ja teised meediatööga tegelevad inimesed. Ekspertidena olid kaasatud
ajakirjanikud Indrek Schwede ja Ott Järvela ning Nike Baltikumi sporditurundusjuht Gerd
Kiili.
Eesti Jalgpalli Liit soovib meediaseminare korraldada ka edaspidi ning on paika pannud seminaride
kontseptsiooni.
„Kui eilse meediaseminariga tegime avalöögi, kus analüüsisime põhjalikult hetkeseisu ja jagasime
kogemusi, siis edasi soovime minna teemade kaupa. Eraldi tulevad vaatluse alla meediaüritused,
meediasuhtlus ning meediale pakutavad trükised ja tekstid. Lisaks teooriale korraldame ka
praktilise osa, kus muuhulgas analüüsime elulisi juhtumeid,“ selgitas EJLi infojuht Mihkel Uiboleht.