Eesti Jalgpalli Liit (EJL) sõlmis kaks uut koostöölepingut - organisatsiooni ametlikuks trükipartneriks sai trükikoda Printall ning VIP-külalisi varustab nüüdsest oma toodetega Altia Eesti AS.
Printall trükib järgmise kahe aasta jooksul ajakirja Jalka, jalgpallikoondise kodumängude kavasid ning muid EJLi trükiseid. Samuti toetab ettevõte populaarset noorte suvelaagrite projekti.
"Meil on hea meel asuda EJLi trükipartneriks järgmiseks kaheks aastaks. Oleme hingega asja juures - meie trükikojast hakkavad jalgpallisõpradeni jõudma ajakirja Jalka numbrid ning kvaliteetsed Eesti koondise kodumängude kavad. Hoiame kogu ettevõttega Eesti jalgpallikoondisele algavaks valiktsükliks pöialt," kinnitas Printalli juhatuse esimees Andrus Takkin.
"Trükipartneril on täita Eesti jalgpallielus suur roll, sest just nemad annavad omapoolse kvaliteediga näo Eesti jalgpallitrükistele. Printall AS kerkis võimalikest partneritest esile tänu personaalsele lähenemisele ning jalgpallihuvile, lisaks võime tunda end kvaliteedis kindlana, sest Printallis valmivad ka mitmed teised suured väljaanded," märkis EJLi kommertsosakonna juhataja Christian Happel.
Printall on Baltikumi modernseim ja kiireimini arenev trükikoda. Kasutades pikaajaliselt omandatud kogemusi - ettevõte asutati juba 1971. aastal -, püütakse arendada oma kompetentse klientide paremaks teenindamiseks ja kõrge trükikvaliteedi saavutamiseks. Printallis trükitakse enamus Eestis ilmuvatest ajakirjadest ning suur osa reklaamväljaannetest.
Altia Eesti AS varustab EJLi Business Clubi ja VIP-külalisi järgmise kahe aasta jooksul kvaliteetse veini ja vahuveiniga. Altia Eesti AS on just viimastel aastatel pööranud suuremat tähelepanu oma veiniportfelli arendamisele. Altia poolt pakutavad juhtivad brändid on Tarapaca, Misiones, Nederburg, Two Oceans, Laroche, Vicente Gandia, Masi ja Kendermanns. Altia on aastate jooksul kujunenud usaldusväärseks partneriks oma klientidele ja tarbijate poolt hinnatud laia tootevaliku ja kõrgekvaliteediliste toodete poolest.