11

02.2016

10:40

Meediaseminaril esineb Rootsi kõrgliigasse tõusnud klubi

Esmaspäeval, 15. veebruaril toimuva jalgpalliliidu meediaseminari üheks esinejaks on aastaid Rootsi madalamates liigades mänginud, kuid värskelt kõrgliigasse tõusnud Östersunds FK.

Veidi rohkem kui 40 000 elanikuga Östersund peab end Rootsi talvepealinnaks. Mullu käis kohalikku jalgpallimeeskonda aga keskmiselt toetamas 10% linna elanikest – keskmine publikunumber oli ligi 4000. Klubi on Rootsis olnud silmapaistev ja uuenduslik, seda hoolimata tõsiasjast, et aastaid mängiti madalamates liigades.

Teise ettekande meediaseminaril teevad Sepa jalgpallikeskuse eestvedajad, kes tutvustavad projekti näitel reklaami- ja kommunikatsiooniplaani koostamist ja elluviimist. Samuti astub seminaril üles Premium liiga ja Esiliiga otseülekandeid tootev MIND Media, kes selgitab klubidele, mida mängude filmimise puhul silmas pidada, millist tehnikat kasutada jne.

Traditsioonilisele hooajaeelsele seminarile, mis toimub A. Le Coq Arena pressikeskuses, on kutsutud Premium liiga, Esiliiga, Esiliiga B ja naiste Meistriliiga klubide turundusjuhid, pressiesindajad ja tegevjuhid. Lisaks toimub esmaspäeval ka Esiliiga, Esiliiga B ja naiste Meistriliiga klubidele turvalisuse seminar, kus ettekannetega astuvad üles jalgpalliliidu, politsei ja turvafirma esindajad.

Foto: EJL

Peatoetaja

  • LHV

Suurtoetajad

  • Nike
  • A. Le Coq
  • Coolbet
  • Rimi

Toetajad

  • ABC Motors
  • Ramirent
  • FIFAA
  • Taisto
  • MyFitness
  • Krausberg
  • Spordihooldus
  • Eskaro
  • Corny
  • Ferroline Group
  • Euronics
  • Sportland

Turvapartner

  • ProSecurity Partner

Meediapartnerid

  • ERR
  • Õhtuleht
  • Soccernet
  • JALKA
  • MIND Media

Partnerid

  • UEFA
  • FIFA
  • Kultuuriministeerium
  • Tallinn
  • EOK
  • Integratsioon

Sotsiaalpartnerid

  • SPIN
  • SOS Lasteküla