21

08.2014

10:37

FC Elva püstitas 899 pealtvaatajaga publikurekordi

Esiliiga B kohtumisega HÜJK Emmaste vastu oma 14. sünnipäeva tähistanud FC Elva püstitas üritusega oma publikurekordi, kui mängu jälgis 899 pealtvaatajat.

„Me proovisime jõuda iga liikme ja nende perekonnani ning kõigi Elva linna kodanikeni,“ ütles FC Elva juht Marek Naaris portaalile jalgpall.ee. „See lõpptulemus tekitas muidugi rahulolu, aga midagi sellist ei saa teha väga tihti. Läbi selle leidsime ehk juurde inimesi, kes harjuvad käima staadionil, kus on hea sõpradega kohtuda ja koos jalgpalli vaadata. Staadionil oli mega tunne ja inimesi oli nii palju, et VIP-telgi läheduses ei saanud enam vabalt liikuda.“

Marek Naarise sõnul ei ole see arv kindlasti veel maksimum ja klubis usutakse, et ühel päeval on võimalik ka kolm korda suurem pealtvaatajate hulk. „Üldiselt me tegime ikkagi uskumatu numbri ja see on igal pool võimalik, kui inimesi personaalselt kutsuda,“ tõdes ta.

Kuigi FC Elva tähistas mänguga sünnipäeva ja pakkus külalistele torti, siis ei ole need kindlasti lõplikud argumendid pealtvaatajate staadionile saamisel. „See pole saladus,“ lausus Marek Naaris, lisades, et esiteks oli vaja tahet ja pealehakkamist. „Teiseks tegime selgeks kuidas jõuda kõige kiiremini kõigi klubi liikmeteni ja Elva kodanikeni.“

Oma ettevõtmise promomisel tegi klubi 3000 A5 flaierit koos järgmiste kodumängude aegadega, mis jõudsid 5000 elvaka postkasti. Lisaks oli aktiivne reklaamimine Facebook'is, kohalikes väljaannetes, välireklaamid plakatite näol, uudiskiri kõikidele kontaktidele, e-kirjad klubi liikmete postkastidesse, VIP-kutsed klubi toetajatele.

„Ja kõige lõpetuseks iga treeneri kõne oma lastele, mis töötas kõige paremini,“ märkis Naaris. „Kui ikka treener kutsub tervet peret mängule ja seletab ürituse eesmärki, siis ligi 97% vastab jah. Ma usun, et teised võiks ka seda proovida ja seeläbi staadionipidude traditsiooni kasvatada.“

Kuigi FC Elva jõudis märkimisväärse tähiseni läheb töö edasi. Selleks jätkatakse inimeste kutsumist, aga mitte nii tõsiselt sellele pühendudes. Järgmisel aastal saab klubi 15-aastaseks ja siis on väga suured plaanid.

„Kui kõik õnnestub, siis teeme me kindlasti veel rahvarohkema ürituse ja just selle mõttega, et oleks üks äge päev ja kõigil lõbus. Peame lugu oma toetajatest ja vähemalt kord aastas väärivad nad tõelist tsirkust ja leiba,“ märkis Naaris.

Peatoetaja

  • LHV

Suurtoetajad

  • Nike
  • A. Le Coq
  • Coolbet
  • Rimi

Toetajad

  • ABC Motors
  • Ramirent
  • FIFAA
  • Taisto
  • MyFitness
  • Krausberg
  • Spordihooldus
  • Eskaro
  • Corny
  • Ferroline Group
  • Euronics
  • Sportland

Turvapartner

  • ProSecurity Partner

Meediapartnerid

  • ERR
  • Õhtuleht
  • Soccernet
  • JALKA
  • MIND Media

Partnerid

  • UEFA
  • FIFA
  • Kultuuriministeerium
  • Tallinn
  • EOK
  • Integratsioon

Sotsiaalpartnerid

  • SPIN
  • SOS Lasteküla