Eesti Jalgpalli Liit ja Eesti suurim joogitootja A. Le Coq allkirjastavad neljapäeval viieaastase koostöölepingu, mille alusel hakkab kohalik jalgpalli tippliiga kandma uut nime.
„Meie oluliseks prioriteediks sel aastal saab koduse liiga arendamine – seda nii klubide tugevamaks muutmise kui ka liiga tutvustamise läbi. Sellest meie soov muuta liiga nime ja leida väärikas toetaja. Otsisime endale pikalt head koostööpartnerit, sest mõistame, et taoline otsus on vastutusrikas. A. Le Coq on jalgpalli toetanud juba ligi 15 aastat, saame seda aega iseloomustada kui teineteise mõistmisel põhinevat ja arengule suunatud püsisuhet, mitte lihtsat ühe päeva edule orienteeritud sponsortehingut,“ selgitas Eesti Jalgpalli Liidu president Aivar Pohlak.
„Liiga saab läbi täiendava toetuse kindlasti tugevamaks. Uus liiganimi sümboliseerib uut taset. Alustame teleülekannete kvaliteedi parandamisest ja pakume klubidele täiendavat reklaamväljundit, kuid uuendusi on veel mitmeid. Täpsema ülevaate anname neljapäeval toimuval jalgpallihooaja avamisel,“ lisas Pohlak.
„Jalgpall on Eesti populaarseim spordiala ning see, kuidas teda arendatakse, väärib tunnustust. Oleme jalgpalliliidule taolise austuse eest tänulikud ja võtame seda selgelt kui pikaajalist partnerlust. Läbi liiga on meil võimalus anda oma osa klubijalgpalli arengusse,“ lausus A. Le Coqi turundusjuht Katrin Vernik.
Uue liiga nimi on Premium liiga ja logo on inspireeritud senisest Meistriliiga logost, kujutades endiselt üheaegselt nii rukkilille kui ka jalgpalli. Ebasümmeetrilised kujundid palli või rukkilille ümber tähistavad erinevad klubid. Avatud L-täht keskel sümboliseerib avatust.
Logol asuvad tähed ML viitavad järjepidevusele - Premium liiga ei tekkinud tühjale kohale, vaid jätkab Meistriliiga nime all tehtud tööd. Premium on nimena kahe mõttega: ühelt poolt näitamaks, et tegu on riigi parima liigaga, teiselt poolt on tegu toetaja väljundiga.