ERISe kaudu saavad mänguaega muuta koduvõistkonna ERISe kasutajad. Selleks tuleb menüüs valida ‘Võistlused' > 'Järgmised mängud’ ning konkreetse mängu taga nupp ‘Protokoll’. Vajutades protokollis 'Mängu andmed' tuleb muuta mängu alguse aeg, mängu kesvtvus ja salvestada. Eelnevalt tuleb mänguaeg vastasega kokku leppida ja kooskõlastada oma väljaku haldajaga.
Protokollis väljaku muutmiseks peab saatma kirja uue väljaku info ja selgitusega aadressile rahvaliiga@jalgpall.ee . 

Mängupäevade ja kellaaegade kohta leiab infot juhendi artiklitest 15 ja 16. Alagrupimängud peavad olema mängitud enne juhendis määratud tähtaega. Juhul kui võistkondadel ei ole võimalik EJL-i poolt määratud soovituslikuks kuupäevaks mängu ära mängida, siis peavad võistkonnad uue kuupäeva e-kirja teel kokku leppima ja koduvõistkond registreerima uue mänguaja ERIS-e kaudu hiljemalt EJL-i poolt kalendris määratud soovituslikuks kuupäevaks

Mõlemad võistkonnad peavad enne mängu ERISes sisestama võistkonna koosseisu, vajutades vastava mängu järel olevale nupule 'Protokoll'. Protokollis 'Koosseis' > 'Mängijate valik' alt tuleb vajutada nupule 'Vali mängijad'. Kõikidele mängijatele peab lisama numbri ning märkida võistkonna väravavaht ja kapten. Koosseis tuleb kinnitada hiljemalt 15 minutit enne kohtumise algust. Protokolli muid andmeid saab pärast mängu sisestada vaid koduvõistkonna ERISe kasutaja või kohtunik (litsentsiga).

Ülesandmata mängija nimi, kelle litsentsiavaldus saadeti enne mängu e-postiga, tuleb sisestada koos numbriga Mitteavalike kommentaaride lahtrisse või saata info aadressile rahvaliiga@jalgpall.ee . Kui avaldus või info litsentsi pikendamise kohta on saatmata, siis mängija ei tohi mängus osaleda!

Pärast mängu peab ‘Mängu andmed’ lehel märkima rippmenüüst 'Mängu staatus' valikutest 'Mängitud', mille järel saab sisestada mängu lõpp- ja poolajatulemuse ning pealtvaatajate arvu.
Kindlasti tuleb sisestada mängu kohtunik 'Ametnikud' sektsioonis. Kui rippmenüüst kohtuniku nime ei leia, siis tuleb valida LITSENTSITA KOHTUNIK  ja nimi eraldi sisestada.

Juhul kui üks võistkondadest annab loobumiskaotuse (+:- või -:+), siis tuleb 'Mängu andmetes' 'Mängu staatuseks' valida 'Ära jäetud (loobumiskaotus)', lisaks peab põhjuse saatma aadressile rahvaliiga@jalgpall.ee või kirjutama selle 'Kommentaari (mitteavalik)' lahtrisse.

Alajaotuses ‘Koosseis’ > 'Mängijate valik' saab pärast mängu vajadusel koduvõistkonna esindaja või kohtunik sisestada ükshaaval mõlema võistkonna kõik mängijad, juhul kui võistkonnad seda enne mängu juba ei teinud ja esitasid koosseisu paberil.

Protokoll tuleb ERISes sisestada pärast mängu võimalikult kiiresti (hiljemalt 24h jooksul). Alajaotusest ‘Sündmused’ saab sisestada ükshaaval kõik väravalööjad ning kaardisaajad. Sündmuste sisestamisel tuleb valida rippmenüüst mängija nimi ja sisestada minut. Väravate puhul on rippmenüüs valikus värav, omavärav, penalti, möödalöödud penalti ning kaartide puhul kollane ja punane kaart (Kui punase kaardi põhjuseks on Teise hoiatuse saamine, siis tuleb sisestada ka teine kollane kaart koos põhjusega.).

Kui kõik andmed on sisestatud, siis peab protokolli 'Mängu andmed' lehel märkima protokolli staatuseks 'Mitteametlik'. Pärast seda saab protokolli näha EJL kodulehel. Kui soovite protokolli andmeid veel sisestada või muuta, siis saate igal hetkel selle salvestada ja pärast edasi sisestada. Kui andmed on korrektsed, siis pärast kontrolli läbimist muudetakse protokollid EJL poolt ametlikuks. 

Mänguprotokolli kohta saab täpsemalt lugeda juhendi artiklitest 27 ja 30 ning punkt 37.5 käsitleb protokolli sisestamise rikkumise menetlust.  

NB! Juhendi punkt 37.6, mis määrab ära juhtumid, kus võistkonnad ei suuda mänguajas kokkuleppele saada.
Sellisel juhul võib EJL määrata mõlemale võistkonnale kaotuse ja tabelisse märgitakse tulemuseks - : -.
Juhul kui mäng on jäänud mängimata või uus mänguaeg registreerimata vaid ühe võistkonna süül, siis vastasvõistkonna kirjaliku tõestuse olemasolul teeb EJL otsuse mängutulemuse osas juhtumi põhiselt.

Peatoetaja

  • LHV

Suurtoetajad

  • Nike
  • A.Le Coq
  • Coolbet
  • Rimi

Toetajad

  • ABC Motors
  • Ramirent
  • FIFAA
  • Taisto
  • MyFitness
  • Krausberg
  • Spordihooldus
  • Eskaro

Turvapartner

  • ProSecurity Partner

Meediapartnerid

  • ERR
  • Õhtuleht
  • Soccernet
  • JALKA
  • MIND Media
  • Trickster Studios

Partnerid

  • UEFA
  • FIFA
  • Kultuuriministeerium
  • Tallinn
  • EOK

Sotsiaalpartnerid

  • SPIN
  • SOS Lasteküla